EP242: «El Restaurador Catalán» i la 1a Guerra Carlina

7,00 

Parlar de periodisme carlí a la primera guerra -a Catalunya s’entén- és referir-se a «El Restaurador Catalán», el periòdic que de 1837 a1840 fou, a més de mitjà informatiu, butlletí oficial, portaveu de la famosa «Junta de Berga» i òrgan d’opinió, entre altres coses.

Autor: Mundet, Josep M.Col·lecció: Episodis de la història ISBN: 978-84-232-0160-0 Núm. de col·lecció: 242 Format: 12x17 cm

Descripció

Parlar de periodisme carlí a la primera guerra -a Catalunya s’entén- és referir-se a «El Restaurador Catalán», el periòdic que de 1837 a1840 fou, a més de mitjà informatiu, butlletí oficial, portaveu de la famosa «Junta de Berga» i òrgan d’opinió, entre altres coses. Els periòdics antics serveixen pe ésser cobejats per col·leccionistes i com a font de dades històriques.

EP242: «El Restaurador Catalán» i la 1a Guerra Carlina
7,00