EP367: Resistència al liberalisme a l’inici del segle XIX. El guerriller i aventurer Tomàs Costa, «misses»

9,00 

Tomàs Costa, «Misses», esdevingué un símbol i guia de la resistència ala política dels liberals espanyols i especialment a l’ordre constitucionalsorgit de les Corts de Cadis.

Autor: Josep ClaraCol·lecció: Episodis de la història ISBN: 978-84-232-0861-6 Núm. de col·lecció: 367** Format: 12 x 16,5

Descripció

Tomàs Costa, «Misses», esdevingué un símbol i guia de la resistència ala política dels liberals espanyols i especialment a l’ordre constitucionalsorgit de les Corts de Cadis. Com a cap de banda reialista o absolutista, vamobilitzar-se i combatre, amb les armes a la mà, dins els rengles de lacontrarevolució com a capitost d’un conflicte que derivà en guerra civil.

EP367: Resistència al liberalisme a l’inici del segle XIX. El guerriller i aventurer Tomàs Costa, «misses»
9,00