Flora de la Serra de Montsant. Vol. II

35,00 €

El llibre és el destil·lat de més de vint anys de recerca sobre la biodiversitat vegetal d’un dels sistemes orogràfics més representatius i carregats de simbolisme de Catalunya.

Autor: Pascual I Garsaball, RogerCol·lecció: Flora de la serra de Montsant ISBN: 978-84-232-0709-1 Núm. de col·lecció: 2 Format: 17,5x24,5

Descripció

El llibre és el destil·lat de més de vint anys de recerca sobre la biodiversitat vegetal d’un dels sistemes orogràfics més representatius i carregats de simbolisme de Catalunya. Recull més de 1.200 plantes diferents, en forma de fitxes descriptives per a cada planta on resumeix les característiques principals i la seva distribució a la muntanya. L’obra, en dos volums, pretén esdevenir una eina de referència imprescindible als departaments universitaris de ciències naturals i per a totes les persones interessades en la serra del Montsant i el seu patrimoni natural.

Flora de la Serra de Montsant. Vol. II
35,00 €